Totalul afișărilor de pagină

luni, 25 august 2014

Trandafiri din foietaj cu piept de pui afumat

Ingrediente utilizate:

1 bucata foaie groasa foietaj 
1 ou pentru uns 
1 lingura ulei
1 buc piept de pui afumat

Timp de preparare:

30 minute

Mod de preparare:



 
Pe planseta punem foaia de aluat asa cum este rulata. 
Taiem fasii de cca. 3,5 cm. Feliem pieptul de pui cu ajutorul unui cutit care taie bine, astfel incat feliile sa fie foarte subtiri.






 Fiecare fasie de aluat o derulam si o punem pe planseta. Pe fiecare fasie de aluat de foietaj adaugam cate 3-4 bucati de piept de pui . Rulam si prindem la capat umezind aluatul cu putina apa.







Ii punem in picioare si cu degetele indoim in imterior putin marginea 
si ridicam centru ca sa para ca o rozeta de trandafir .










Se dau cu ou .
Se aseaza in tava pe hartie de copt.
Eu am uns tava si am pus hartia de copt.
Se pune tava in cuptorul incins pentru 25-30 minute



Se servesc calzi cat si reci.
Pot fi serviti la aperitiv sau la cina .
Pofta buna!









PS
Cu acest preparat am participat la un concurs si am castigat un frumos premiu ( setul de vase)
Multumesc Caroli Romania !


4 comentarii: