Totalul afișărilor de pagină

duminică, 12 octombrie 2014

De ce ne parfumam ?



  
 











 Cand eram pe vremea copilariei si citeam in diverse carti despre dama care se parfuma cu un anume parfum si daca intrai intr-o incapere banuiai ca a trecut si ea pe acolo, dupa boarea de parfum care staruia in incapere, nu prea intelegeam eu cum vine vorba .
   Timpul a trecut si intr-o zi am avut ocazia mergand pe strada sa fiu in urma unei dame care mergea alaturi de un domn . Cei doi erau aprinsi intr-o discutie, dar in urma damei se distingea o anume aroma care nu o uitai usor. Domul o sorbea din privire .
    Atunci am facut legatura cu ce citisem eu in carti si am realizat ce inseamna sa distingi parfumul unei dame si sa iti ramana in minte.
    Daca vreti sa vedeti cate tipuri de parfumuri pot fi intrati pe http://www.el-divino.ro


La inceput erau din punct de vederea al caracteristicilor :
Unic Floral;
Buchet Floral;
Oriental sau Ambra;
 Lemnos;
 Piele / Tutun; Chypre;
 Fougere ( Feriga ) .

  S-au mai adaugat apoi :
Floral;
Verde;
Aquatic,
Oceanic;
Citrice;
Fructate;
Gurmand.
   Eu ma simt bine cand ma parfumez, imi da o senzatie placuta si incredere in mine. Sunt adepta parfumurilor Verde, dar inca nu am un anume parfum al meu .

   El-Divino este producator de parfumuri si distribuitor de produse cosmetice, ce sunt fabricate numai din esente frantuzesti, din regiunea Grasse, preparate conform retetelor originale. 
De la El-Divino eu folosesc parfumul ANEGADA (fresh, aer proaspat, atragator)  care imi face mereu ziua mai placuta .
Voi va parfumati?
Ce parfumuri folositi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu