Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Cizmele cele noi









  Afara este iarna si meteorologii de serviciu ne anunta ca aceasta iarna mai poposeste pe meleagurile noastre.  Ghinionul meu!
   Cizmele mele cele calduroase , la care tineam foarte mult dau semne de oboseala astfel  incat trebuie sa imi iau o alta pereche noua.
   Imi era groza sa o iau prin frig la cumparaturi de cizme din magazin in magazin.
   Noroc cu prietena mea care mi-a recomandat    StandardShoes  care se gaseste la un clik distanta.



Acest magazin are o multitudine de sortimente de cizme  si mi-a fost foarte greu sa ma hotarasc  ce model sa imi cumpar .



Standard Shoes
Standard Shoes
Standard Shoescare se gaseste la un clik distanta.
 

Acest magazin are o multitudine de sortimente de cisme si mi-a fost foarte greu sa ma hotarasc ce model sa imi cumpar .

















   In cele din urma am ales o cisma inalta de culoare neagra cu toc jos ca sa imi fie usor sa ma deplasez prin nameti . Pe glerzna are un lant auriu care se prinde cu  o catarama .
   CizmeleMadden Negru, caci ele sunt alesele mele sunt foarte comode, calduroase si aspectoase. Mie imi place foarte mult acest model.

   Voua?

  Daca vreti alte modele puteti alege :
 


 




  




 Cizme VIP Negru,





 








 Cizme Sailor Negru




 sau 









Cisme Dacotta Negru .






   Daca preferati alte culori sau vreti ca cizmele voastre sa fie cu tocuri aveti posibilitatea de a alege din varietatea de modele si de culori.

Asa ca nu mai priviti la modelele prezentate de mine ci intrati repejor pe StandardShoes care se gaseste la un clik distanta .

Un comentariu:

  1. M-am inscris si eu in campanie
    Deabia astept si eu sa vad daca mi se aproba articolul si sa primesc ghetutele dorite.
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere