Totalul afișărilor de pagină

duminică, 25 ianuarie 2015

COMPLEX TURISTIC LE BARON
















     Pentru  Sf Valentin vreau sa vizitez Vatra Dornei .
     Mereu am dorit sa pot ajunge acolo, dar mereu a aparut o alta varianta mai aproape de casa.
    Anul aceasta am noroc deoarece sotul are de mers in zona in interes de serviciu chiar in peroada 10-13 februarie. Eu deja  am programata o saptamana de concediu in acea perioada, asa ca il voi insoti .

    Am ales aceasta zona deoarece imi place foarte mult, e o zona linistita si aproape de natura.
    Am studiat cateva oferte de cazare in zona si am ales de la Genius Travel.ro .
 
   Ne vom caza la COMPLEX TURISTIC LE BARON .

   Acest complex este situat intr-o zona pitoreasca si este in apropiere de Vatra Dornei, la 3 km de Mănăstirea Dorna Arini si la 10 km de partia de schi.
















   Camera este spatioasa si modern mobilata . Camera este dotata cu: cabina dus cu hidromasaj, mobilier de baie, uscator de par, pat matrimonial generos, televizor, comoda TV cu frigider tip minibar, oglinda de perete, sifonier.
   Pe fereasta daca privesti ai padurea langa tine .






 








    Spatiile de cazare au dotarile necesare, prin decor si ambianta urmarindu-se anularea monotoniei specifice unui hotel, amenajarea fiind neconventionala.
















   Facilitati generale: restaurant, centru SPA, sala de fitness, foisor spatios, cu vedere la gradina complexului turistic, terasa de zi, parcare supravegheata.

   Deci avem aici tot ce ne trebuie ca sa ne simtim bine .
   Daca vremea ne va permite vom face cateva drumetii, daca nu vom lenevi in spatiile special amenajate in hotel.

   Abia astept sa ajung acolo!





Un comentariu: