Totalul afișărilor de pagină

vineri, 24 aprilie 2015

Foraje puturi







   Zilele trecute am dorit sa vad ce oferta sunt la executarea de puturi, deoarece am intentia ca la vara sa comand si eu o lucrare .
   Citind in dreapta si in stanga am tras concluzia ca pentru Foraje Puturi trebuie sa stiu exact daca vreau un put de mare adancime sau de mica adancime.          
   Daca sunt deja hotarata ce fel de put vreau, asta si in functie de zona unde se va face putul , totul va fi foarte simplu .
   Sun la numarul afisat pe pagina << 0720093004>> si cer o oferta de pret .
   Am ales aceasta firma deoarece am vazut ca este serioasa si are o experienta in spate de 10 an  iar portofoliu este variat ca tipuri de lucrari, am de unde alege .

 - puturi de mare adancime


- puturi de mica adancime





- denisipari-decolmatari









   Au in dotare echipamente adecvate pentru executarea puturilor de mica adancime sau mare adancime cat si echipamente pentru a efectua lucrari de denisipare puturi .



 

 

 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu