Totalul afișărilor de pagină

vineri, 6 mai 2016

O noua lenjerie




   Zilele acestea am zis sa imi cumpar o lenjerie de pat .

   Eu sunt iubitoare de materiale din bumbac, astfel ca noua mea lenjerie va fi cu siguranta din bumbac 100 % .

   O prietena mi-a recomandat magazinul online cumparamisim.ro .

   Cand am intrat pe pagina cumparamisim.ro am ramas placut impresionata de varietatea de modele, de culori, de materiale .

  Dar eu eram hotarata sa aleg o lenjerie de pat din bumbac 100 %, deoarece tesatura naturala sporeste calitatea si confortul patului ducand la un somn linistit si relaxat .

   Foarte greu am reusit sa aleg din multitudinea de lenjerii din bumbac 100 % cu modele moderne de la cumparamisim avand in vedere ca aici gasesti modele viu colorate, cu flori, cu animale, cu peisaje .

Am ales aceste modele .





   Pana la urma am ramas sa cumpar pe aceasta lenjerie deoarece se potriveste cu interiorul dormitorului meu ca nuante . 


https://cumparamisim.ro/


  Lenjeria de pat pentru doua persoane,cu 6 piese din bumbac 100% Super Elegant PUCIOASA contine :

-cearceaf pilota: 200cm x 230cm

-cearceaf pat: 230cm x 250cm

- fata de perna 2 bucati: 50cm x 70cm

- fata de perna 2 bucati: 70cm x 70cm .

   Lucru foarte bun ca avem si instructiuni de intretinere :

- se spala la maxim 30°C automat.

- nu se folosesc inalbitori chimici.

- se calca la maxim 130°C.

   O nota de eleganta a acestui magazin este ca lenjeria este ambulata in cutie lacuita, eleganta de carton si  primim si o punga cadou .

    Poate foarte bine sa fie data ca si cadou, gata ambalata aceasta lenjerie .

   Un alt lucru demn de luat in seama este ca au urmatoarea oferta :

Lenjerii BUMBAC 1+1 GRATIS
COMANDA 2 LENJERII DIN ACEASTA CATEGORIE SI PLATESTI 1 SINGURA
- oferta este valabila doar pentru produsele aflate in aceasta categorie -
- poti alege acelasi model sau modele diferite -
- reducerea este aplicata automat in cosul de cumparaturi (vezi totalul de plata) - 
- in cazul produselor cu preturi diferite se achita cel cu pretul mai mare, cel cu pret mai mic fiind cel gratuit -
- daca doriti mai multe produse din oferta 1+1 gratis este necesar sa adaugati toate produsele in comanda inclusiv cele gratuite -

2 comentarii: